Music is my drug!

Sitter just nu och lyssnar på The Audition. De var förband till All time low när jag såg dem i Malmö. Jag har blivit totalt nerkärad i The way you move och Los Angeles.

She says I'm yealous of Los angeles
She get to keep you for a month or two
And I don't know if i could handel this
The thougt of beeing without you


Håller även på att skriva klart recensionen av Pojken i den randiga pyjamasen. Sitter fast, har ingen aning om vad jag ska skriva nu. Det ända jag vet är att det behövs mer text.

Idag kom jag hem redan kl 11. Thomas var fortfarande sjuk. Vi fick i uppgift att skriva färdigt recensionen, läsa några sidor i boken och svara på frågor. Om man ville fick man även åka hem och göra dem. Vilket jag helt klart gjorde. När matten slutade joggade jag till skåpet, tog min jacka och sprang till bussen. Men såklart glömde jag svenska boken i skåpet mitt dumhuvud! Ett stort tack till Sara som fotade frågorna och mmsade bilden! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0