TWLOHA day

Tjenamors!
Skola idag åter igen. Vi slutade tidigt pga att Banafshe var sjuk så jag han med en tidigare buss. Även Lina var sjuk idag. Det låter kanske elakt men jag hoppas hon är det imorgon med. Vi har nämligen redovisning och vi är inte klara (min grupp).  Men även om hon är där så tror jag det ska gå bra. Jag gjorde färdigt powerpoint presentationen färdig på estetisk verksamhet helt själv. Så nu förväntar jag mig att de andra fixar till redovisningen.

På fredag får ni ej glömma att skriva ''love'' på amen. Det är to write love on her arms day, om ni inte vet vad det innebär så finns det på facebook. 

Nu blir det till att sätta sig vid kaminen och lyssna på musik innan middagen. Det är mysigt :D

/Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0