Äntligen FREDAG!

En efterlängtad fredag är nu kommen.
Gick till skolan som vanligt och hade matte på morgonen. Vi fick tilbaka våra prov på procent och jag hade bara ett fel så slipper omprov denna gången. Jag fick även reda på resultatet av mitt omprov på aritmetik och det visade sig att det gick skit bra. Nu gillar jag matte lite mer än innan. Hoppas nästa prov går bra med.
   På svenskan var klasen med i en reklamfilm som några i tvåan höll på med. Vi skulle kasta papper, slås och ta stryptag på varandra. Faktiskt riktigt kul.
När vi hade slutat gick jag och Sandra till min moster, hämtade en påse till mormor och gick sedan vidare till forex. Ni kanske undrar vad jag gjorde där. Jo jag växlade pengar believe it or not. På tisdag åker man till Köpenhamn för att gå på Paramore, You me at six, Paper Route och Now now every children. Den stora frågan är om man ska ha med sig kameran? Har inte varit på KB hallen innan så vet inte om de är hårda på sånt där. På vega är de i alla fall inte det.

Snart blir det till att kolla på Idol med familjen och käka glass.
Ha en bra fredag och helg
/Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0