My brain is melting!

Sitter och har mega utbrott på historian,vi har prov imorgon och jag kan inte ett skvatt. Medeltiden kan jag med inte absolutismen, fattar knappt vad som hände då. Något om att kungarna tog över all makten för att bönderna gjorde uppror eller nått sånt. Hoppas det blir ett lätt prov. Men antagligen inte. Värst av allt så skulle vi ha en sista repetition om absomutismen idag. Men nej då är vår lärare sjuk! Förhoppningsvis skjuter hon upp provet en lektion. Eller så är hon inte där och vi slipper det och får mer tid till att plugga. Fast oddsen är inte precis på min sida nu mera så jag skulle inte tro att det slutar så bra.
Nu ska jag sova. Tror inte det hjälper även om jag pluggar hela natten. Det är nog bäst att sova för att inte vara trött och så kanske det kan gå vägen och man blir godkänd.
Btw. Imorse var jag hos tandläkaren. Om en vecka ska jag röntga tänderna sen någon gång i februari får jag tandställning.
Have a good night
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0