Give it another go

Så, ska jag ge mig på detta igen? Ja, det verkar så. Jag är mer produktiv när jag har mycket att göra så min plan för 2017 är att vara upptagen och ha mycket att göra helt enkelt. Låter säkert skitdumt men jaja. Jag har precis tackat ja till en distansutbildning, jag ska bli bibliotekarie. Precis vad jag drömde om för många herrans år sedan, men folk lyckades övertala mig att det var en dålig idé. Nu jäklar ska det dock ske. Gör om gör rätt som man brukar säga.
 
Det blir ingen vidare lång uppdatering till en början, jag behöver nämligen göra mig iordning och äta innan några timmars jobb. Denna veckan är jag vikarie på min gamla lågstadieskola, idrottslärare och fritidspersonal.
 
Vi hörs imorgon eller på lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0