Hej, dålig rubrik kommer lastad

Och så började sista året på universitetet. Absurt. Men nu är vi igång i alla fall och om en vecka så ska jag ha lämnat in ett förslag på frågeställning till min c-uppsats. Vet fortfarande inte riktigt vad jag ska skriva om men det löser sig förhoppningsvis.
 
Just nu sitter jag i min soffa och tar det lugnt och väntar på att tennisen ska börja. Kommer nog behöva vara uppe till typ fem på morgonen om jag ska kunna se hela Murray-Djokovic matchen. Om inte längre till och med. Ingen aning om hur jag ska orka vara vaken så länge. Får väl fördriva tilden med att packa upp alla mina kläder, läsa lite, titta på serier och diska. Detta eviga diskande. Vill hålla min lägenhet i toppskick eftersom min moster och hennes man kommer och hälsar på till helgen. Kan ju liksom inte vara stökigt då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0