Long time...

Det var ett tag sedan. Men eftersom jag inte orkar eller vill plugga just nu och inte har något bättre för mig så...
Jag sitter vid köksbordet hemma hos mamma och pappa och "pluggar". Kom hit i torsdags och saknar redan min säng i Växjö. Skulle vända mig om när jag vaknade i morse och ramlade nästan ner på golvet. Är inte van vid att sova i en 90 säng. Tänka sig att jag ska sova hela sommaren i den. Syrran och mamma är i Kristianstad men jag valde att stanna hemma för att kanske få något gjort och lite har jag faktiskt pluggat. Med betoning på lite.
Kan också meddela att jag har kännt mig bakis i typ en vecka nu, haha. 25års fest, 21års middag, avslutningsgrill, och examensfest på 6 dagar. Livet som student alltså. Men kul var det! Nu ska jag faktiskt läsa men jag återkommer nog snart igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0