Wiho, franska öppna!

Sitter i skolan och skriver på vår projektansökan. Woho! Vi ska snart ha möte i klassen om redovisningsdagen och sånt roligt. Sedan hoppas jag att jag kan åka hem och titta på tennis. Jag har ändå inte min dator med mig så jag sitter i en utav datorsalarna på biblan och flummar. Då tänker jag att jag lika gärna kan åka hem och skriva. Vi sitter ju liksom inte ens tilsamman och skriver. För så sociala är vi, haha. Jag kan glatt berätta att i vårt olinedokument vi skriver i så är min färg rosa. 
 
Jag la inte upp några bilder igår för jag hade inte tid till det. Jag tittade på tennis, bakade kladdbaka, fikade hos mina kusiner, tittade på mer tennis, åt middag, mer tennis och sedan var dagen slut. Men samtidigt som jag tittade på tennisen gjorde jag massor med olika headers så nu ska jag bara välja en och göra klart helt innan jag lägger upp den. Så får ni något nytt att titta på. Nu ska jag äta något lite snabbt innan vi ska träffas i klassen om nio minuter. 
 
Btw, får flashbacks till gamla LBS när jag sitter i denna datorsalen. Bara så ni vet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0