Sur

Ja, detta blev ju en produktiv dag. Eller inte. Gick upp vid sju och åkte ner till stationen. Efter viss tvekan (stod på Skånetrafikens app att det var tågstopp) köpte jag en biljett och satte mig på tåget. Kom till Älmhult och väl där så jo mycket riktigt. Tågstopp. KUNDE NI VÄL HA SAGT I HÖGTALARNA INNAN JAG HOPPADE PÅ TÅGET ERA DUMHUVUDEN SÅ MAN FAKTISKT VISSTE SÄKERT. Så jag och Maria orkade inte med att vänta på bussar och skit som vi inte visste när de skulle komma. Vi satte oss på tåget hem igen som gick några minuter efter vi kom till Älmhult. Kom hem igen vid halv nio. Det var dagens tågäventyr. Hoppas att det går bättre imorgon... 82kr, helt jävla bortkastade i tomma intet. Dumma tåg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0