Play the game while you still can

Ska man försöka komma ihåg att skriva här ganska så regelbundet kanske? Tiden då man skrev varje dag är dock över sedan längre. Jag knappt komma ihåg vad jag skrev om varje dag. Musiksnack förekommer ju ganska ofta. I och med det kan jag berätta att jag har påbörjat ett spellista med låtar som jag gillar från One Tree Hill. För att musiken i den serien var nästan det som gjorde hela grejen för min del. Jag har ett tag även letat efter en vinylspelare på loppisar och liknande utan att hitta någon i bra skick. Skulle så gärna vilja ha en. I väntan på tåget hem efter föreläsningen köpte jag två böcker, The Night Circus och The Perks och Being a Wallflower. Gick bara in på Akademibokhandeln för att fördriva tiden lite. Men jag kunde inte låta bli. Milla har ju sagt så mycket bra om båda, och så har man ju sett filmen, Perks alltså. Började läsa The Night Circus på tåget hem och kom till sida 57. Ville knappt lägga ner den i väskan när jag skulle gå av. Ska läsa lite till innan middagen. Milla detta är ditt fel! Haha, jag borde egentligen plugga.

Kan också berätta att jag i lördags när vi var i stan köpte ett hologram nagellack hos Ida och det är så sjukt jävla coolt! Det kommer att användas flitigt. Har också funderat på att fixa en ny design till bloggen, men det tar så lång tid. Och jag har inga idéer på hur det skulle kunna se ut. Dessutom så gillar jag denna men ja, vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0