Peace

Bra stavning jag hade i förra inlägget. Kids in glass houses nya skiva heter Peace och kommer ut den 30e september. Taggad!

Befinner mig i vardagsrummet framför tvn som visar tennis. Väntar på svar på min "business"mail och hoppas att det är ett bra svar. För om svaret är vad vi vill så HELL YEAH! Förutom det, vad har jag gjort idag? Inte mycket faktiskt. Steg upp sent, åt frukost vid tolv och satte mig framför franska öppna. Som är min favoritturnering så mitt tennisälskande jag är i himmelriket. En fin femsetare på gruset i Paris, det är grejer det! Men regnuppehåll som det så ofta blir gör mig sjukt rastlös. Har inte riktigt koll på dagens spelschema så jag ska kolla in det och röra på mig för jag har suttit här hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0