Now I get a holiday

Startade datorn för att blogga lite. Av ren vana gick jag in på fejjan och möttes av nyheten att Yellowcard ska släppa en akustisk version av deras första album, Ocean Avenue som firar tio år i år. Det var ju lite det vi misstänkte men så sjukt glad jag blev! Kan också glatt meddela att jag inte behöver göra omtenta i sociologin. Det blir en liten kompletteringsuppgift för de två frågorna som jag missade. Nöjd tjej! Och så är jag glad över att fältarbetet är avklarat helt och hållet nu. Har ju inte fått veta betyg än men efter dagens seminarium kan jag säkert säga att vi är godkända. Idag var en bra dag. Men det har nog redan framgått. Imorgon efter Lucas konfirmation kör vi till Götet och på söndag ska jag gå på Bengans. Skivor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0