Light em up

Igår kom min efterlängtade kurslitteratur. Läste ett kapitel igår (fan vilken tid det tog!). Tänkte läsa idag också men så har det inte blivit. Inte än i alla fall. Har haft storrensning av garderoben, det behövdes verkligen. Omorganiserat i lådorna under sängen och i det som jag kallar skrubben. Jag och mamma har satt upp en gardinstång också så jag har haft fullt upp hela dagen. Tittade ut innan och såg att det snöade. Fick en liten chock måste jag säga. Har gått i skinnjacka och shorts de senaste dagarna i solskenet och nu ska det snöa helt plötsligt. Trodde det var vår nu, men aj så fel jag hade. Längtar till Prag nu. Det sägs att det ska vara typ 10-15 grader när vi är där. Hur underbart låter inte det liksom?! Nu ska jag sluta tjata och återgå till städningen av mitt rum. Vill helst bli klar idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0