Frukost, kanske?

God morgon gott folk! Sitter på mitt rum och tittar på videon nedan om och om igen. Men egentligen borde jag nog ta mig ner för trappan till köket och äta fukost. Jag är riktigt jävla sjukt hungrig. Men också lat. Idag vet jag inte vad jag ska hitta på. Städa lite eftersom mamma bad mig men utöver det vet jag inte. Väntar otåligt på min kurslitteratur så jag kan börja plugga. Det har gått två veckor på kursen och jag är sju kapitel efter. I två böcker. Lagom kul. Igår började fixa en spellista till Prag som jag ska ha på bussen. 15 timmars resa då behöver man mycket musik. Kom gärna med förslag. So far är listan fylld med Yellowcard. haha. Vad annars liksom? De passar till allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0