Bamse!

Skriver hemtenta för fullt och mamma och pappa lägger golv på min lilla våning. Är nästan uppe i tre datorskrivna sidor. Halva tentan snart klar. Whoppido! Andra frågan var faktiskt ganska svår att svara på. Har visserligen inte refererat något till boken än så jag får väl ta och läsa lite. Men innan dess får jag nog ta en liten paus. Jag har ju faktiskt pluggat i över två timmar nu. Kan besrätta att jag knappt pluggade ett skvatt igår. Vi körde nämligen till Helsingborg och köpte golv till mig. En runda på Väla blev det också. Inhandlade en vit skjorta, en svart kavaj och ett par svarta shorts. Gud så färgglatt! Haha. När vi kom hem tittade jag på Lejonkungen och Lotta på Bråkmakargatan. Senare på kvällen blev det tennis men jag somnade på soffan innan den var slut. Det tar på krafterna att shoppa. Men också att shoppa när ma är förkyld. Vilket jag har råkat bli. Lagom till hemtenta och påsk. Lucky me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0