Ledig!

Jag har haft sommarlov sedan i fredags vid halv elva, på kvällen då alltså. Lämnade in det sista skriftliga arbetet för detta läsåret och har där med klarat ett helt år på universitetet utan att göra en endaste omtenta. Det firades med en promenad hem till mormor med syrran och Axel innan vi gick till Parkskolan och gungade. Igår fick jag mitt betyg i den sista kursen och jag lyckades få till ett finfint VG (högsta betyg på universitetet för den som inte vet) och ett felfritt omdöme. Det firade jag med vin och tecknad film. Haha. Just nu tittar på jag finalen i Franska Öppna men matchen har inte kommit igång riktigt än. Så jag lär ju sitta i tv-soffan ett antal timmar nu. Hoppas det blir en spännande match.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0