Göteborg!

Är hemma i skåneland efter några dagar i Götet hos Syrran. Hon skulle åka hem och plugga till sina tentor så jag bestämmde mig för att följa med. Tänkte att jag lika gärna kunde sitta där och jobba, miljöomväxling liksom. Igår kom mamma, Pappa och Axel upp vid middagstid. Mamma och pappa checkade in på hotellet och i tog det lungt innan i mötte upp dem för att gå till Liseberg. Där blev det grillbuffé för att fira pappas födelsedag och efter det spelade Neverstore på Taubescenen. Lite lite folk men de var lika bra som vanligt. Imorgon ska jag ta det lugnt, läsa lite sedan på måndag är det dags att jobba igen. Nu ska jag lyssna på musik i väntan på att det ska bli en human temperatur på mitt rum så jag kan sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0