Sing a sad song just so turn it around

Pluggpaus. Går in på facebook och skrattade högt åt vad en klasskompis lagt upp i vår grupp. http://fatcatart.ru/ Det är sånt man hittar när man pluggar konst. Bryr man sig inte om konst tycker man nog inte det var så kul men sitter man och skriver konstuppsats så är det. Jag ska gå ner i vardagsrummet och hämta skålen med naturgodis snart. Tycker jag behöver den mer än mamma och pappa. Imorgon ska jag ta med mig mamma till biblioteket och leta efter arkitekturböcker sedan åker jag till stan för födelsedagsfika för Igel. Ska bli kul att göra något annat än sitta hemma och plugga hela dagarna. Ska plugga hela torsdag, föreläsning på fredag och plugga hela lördag om jag har tur kan jag ta söndag ledigt. Får se hur produktiv jag lyckas vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0