2013, be good to me, okay?

Ja, då var det 2013. 39 dagar till Yellowcard och 77 dagar till Prag. Längtar som bara den! Idag har jag syrran, Axel och mamma varit på Ikea en runda. Jag köpte en ny kudde och ett kuddfodral. Precis innan vi körde skrapade jag trisslotter och vann hela 180kr. Kalaset på Ikea kostade 138kr så jag har gått plus idag. Nöjd tjej. Imorgon åker vi till Emporia. Syrran ska leta efter en klänning att ha när vi firar hennes födelsedag och jag skulle också behöva något. Vet inte om jag vill ha en klänning dock. Jag har redan så många. Men i alla fall,skulle bara tala om att jag lever och så. Nu ska jag titta på några avsnitt Gilmore Girls, prata med Charlotte och måla naglarna. Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0