Search and destroy

Ska snart sova hade jag tänkt. Men först ska jag berätta om min dag. Den var sjukt händelserik. Inte. Gick upp vid tio, åt en macka med ost och drack ett glas oboj till det. Spenderade en timme på tumblr. Satte på stereon på rummet och låg i sängen och lyssnade på musik. Låg där större delen av dagen, tittade på diverse klipp på youtube, lyssnade mer på musik. Sedan var klockan halv sju och mamma kom hem från jobbet. Fan vad denna dagen gick fort då. Vi åt middag, pappa körde till ishallen, jag tittade på Big bang theroy och Arrow, ett till avsnitt big bang. Nu sitter jag här. Ska packa väskan inför skolan imorgon sedan ska jag sova. Så mycket gör jag om dagarna i väntan på att min kurslitteratur ska landa i brevlådan. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0