I will wait, I will wait for you

Titta! Har fått upp lite tapet på mitt rum. Coolt! Vad har jag att säga i övrigt en dag som denna? Jag vet inte. Har tittat på skidor, ätit chips och snurrat runt lite på tumblr. Är mellan kurser så jag har inte vidare mycket att göra. Ska baka lite senare hade jag tänkt, men det blir efter middagen. Funderar på att äta lunch och titta på Harry Potter eller Hungerspelen. Eftersom tvn på mitt rum är nedmonterad så har jag burit ner dvdn där nere och fixat en filmhörna. Syrrans säng står ju där i sin ensamhet. I fredags poppade jag popcorn och tittade på Big Fish och hade det bra. Tyvärr är popcornen slut så det blir inga idag. Men baka ska jag ju göra! Chokladfondanter ska det bli, har aldrig gjort det men någon gång ska vara den första!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0