ASAP

Tittar på Marie Antoinette för tredje gången på tre dagar. För det är så man gör när man läser filmvetenskap. Antar jag. Är snart uppe i mina tre sidor som är minimum till del två. Behöver inledning och avslutning och sedan är jag i princip klar. Men frågan är, vad ska jag skriva? Ska kolla med syrran om hon har några förslag på något fyndigt och fint. Det är tolv timmar till inlämning så jag tänkte att jag hinner ta en liten paus. Man kan ju alltid hoppas att jag helt plötsligt kommer på något jättebra att skriva. Det händer ibland. Allt jag har gjort denna veckan är att skriva, och det börjar bli lite enformigt måste jag säga. Behöver göra något annat innan jag blir knäpp. Igår tittade jag på friidrotten på kvällen vilket var helt underbart. Det blev många finfina resultat och nu taggar jag EM i Göteborg som många andra. Nästa helg folk! Det får ni titta på. Nu ska jag dock försöka skriva lite till. Vill bli klar med detta så fort som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0