1 day left

Sitter i Axels och Syrrans lägenhet och käkar godis. Ikväll ska vi se på film, måla naglarna, pyssla och lite så. Just nu sitter jag pch är lite småsur över att jag inte kan se Nordenkampen eftersom det bara visas på Tv4 sport. Men men. Imorgon är det Yellowcardday! Signering klockan två på Rockhouse coffee shop och sedan vet vi inte riktigt när dörrarna öppnas på Brewhouse men det löser sig. I torsdags när Sean skrev att de skulle ha signering skrek jag och typ ramlade ner för trappan från mitt rum för att jag blev så glad. Det ni. Syrran läser tidning och Axel spelar typ GTA eller något sånt på datorn. Idag är en chill dag men imorgon smäller det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0