We are only sparks

Sitter vid mitt nya skrivbord och skriver. För så cool är jag. Det ekar lite när jag slår på tangenterna faktiskt men det vänjer väl man sig vid. Hoppas jag. Haha. Pappa hade satt upp hyllorna när jag kom hem från skolan så jag sätte genast böckerna och stereon på plats. Hade tänkt äta men det glömmde jag bort i mitt bokflyttande. Lägger kanske upp en bild sen om jag orkar. Men det lär ju inte hända. Plockade precis upp mobilen och såg att jag hade fått 25 mail på en gång. What the fuck? Alla var från boplats med lediga lägenheter. Woho. Ska man kanske söka några av dem? Nej, jag tror faktiskt inte det. Nu måste jag ha något att äta innan jag får ont i huudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0