Valborg!

Två dagars ledighet. Hur underbart som helst! Fältarbetet är snart inlämnat och klart. Så skönt! Lånade boken till nästa kurs på UB så jag slipper köpa den. Hoppas ingen reserverar den bara så jag kan låna om den. Lånetiden är bara två veckor och kursen vara i fem veckor. Lite jobbigt. Men det löser sig.

Idag har jag så långt gjort klart framsidan till arbetet och skrivit typ tre rader. Ätit frukost, tittat på den sista Harry Potterfilmen. Den gick på tv när jag åt så jag kunde inte låta bli. Vid tre jag ska bege mig ner mot byn och salongen för att färga håret. Tänkte egentligen åka till Lund idag. Men jag tyckte jag behövde vara hemma och ta det lugnt. Och så sa ju mamma att hon kunde fixa mitt hår. Det tackar man inte nej till! Nu ska jag äta lunch, ladda upp lite bilder här hade jag tänkt. Om min kära dator vill samarbeta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0