I loved you first, I love you still, I always will

Inledde dagen med ett avsnitt Greys (Tack Milla!) efter frukost och nu har jag precis tittat på tennis. Nadal vs. Tsonga. Nadal vann till slut efter att Tsonga lyckades rädda fyra matchbollar och tvingat fram ett tiebreak. Men sen gick det inte längre. Lite synd. Det blir alltid så jobbigt att välja vem jag ska heja på när två av de spelarna jag hejar på möts. Snart börjar nästa match så jag ska gå ner och titta på den. När den är slut måste jag göra mig i ordning för att gå hem till Emmy. Måste slå in hennes paket också. Dessutom så börjar jag bli hungrig också. Mycket att göra, så lite tid. Ohwell, ha en fin lördag (höll nästan på att skriva söndag...?)! Höll på att glömma, det är ju Record store day. Tyvärr så kan jag ju inte delta i det men ja ja. Fin dag i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0