Happy Birthday to me

Sitter och tar bort mitt gamla nagellack och hoppas att jag hinner duscha innan Milla och Sigge kommer. Men det ser mörkt ut just nu. I så fall får jag duscha i kallt vatten. Det känns inte så värst lockande.

Igår, eller snarare tidigare idag ringde syrran precis när jag skulle sova. Klockan var då prick midnatt och det var officiellt min födelsedag. Jag blev beordrad att gå ner till mamma och pappas sovrum där ett paket väntade på mig. För att se bild på vad den innehöll se min twitter och eller instagram. Efter jag öppnat den släckte jag inte lampan förens klockan var lite efter ett. Så långt idag har jag endast ätit en choklad beskvi så jag borde nog bege mig ner till köket och bre en macka. Ska också kolla om de visar någon tennis från Barcelona idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0