Do you miss me when I'm gone?

Jag tror min tenta är klar. Eller snarare så vill jag att den ska vara klar. Så den får vara det nu. Ska låta den vara i en timme eller två och sedan läsa igenom en sista gång innan jag lämnar in den. Så ikväll ska jag äntligen fortsätta med inlägget om resan till Prag så det kan komma upp ikväll (förmodligen inte) eller imorgon. Måste också beställa kurslitteratur till Kultursociologin som börjar imorgon. Skulle gjort det för en vecka sedan egentligen men jag glömmer bort det varje dag. Det har liksom inte varit pio ett. Nu ska jag fixa en kopp te och sätta mig i soffan med en HPfilm. För övrig så älskar jag att det äntligen börjar bli lite varmare och soligt. Lite snö ligger det dock fortfarande på baksidan och jag har hört att det ska bli kallare igen. Sadface.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0