Var är dunken? Hjälp Jonatan hitta dunken!

Jag har fått en tågkompis! Haha. Efter att ha åkt tåg och buss själv i tre år är det kul att ha en buddie att åka med. Sällskap är alltid kul. För att reda ut allt vad tåg heter med kort och studentrabatter fick pappsen min köra till Älmhult idag. För tydligen kan man inte få studentrabatt på periodskort i Osby. Urdumt som fan ju! Men tänker leta lägenhet efter jul. Om jag ska vara med i en massa föreningar (student-tidningen och radion) som jag vill så är det nog bäst att bo där. Men i alla fall så börjar den första kursen imorgon, nämligen Populärmusik under 1900-talet. På torsdag börjar den andra och då blir det Musiktraditioner i Europa. Första tentan är redan om en månad! Shit liksom. Men det ska man förhoppningsvis klara av. Nu måste jag sova så jag orkar upp imorgon. Tåget går redan tio i åtta för min del. Men det är ju rena sovmorgonen som man ska jämföra med de tre senaste åren. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0