Please let it be true

Skrek nästan högt av glädje nyss. Yellowcard, Köpenhamn, Fabruari. Sean Mackin skrev precis till my fellow underdog i Köpenhamn att han är "Pretty sure we are playing Copenhagen...". Oh my god! Snälla låt det vara sant. Fy så sur jag kommer bli på honom om det inte är det. Haha. Nu ska jag försöka få min andning att återgå till det normala, men det är lite svårt. Är helt uppjagad nu.
    Men i alla fall, jag har annat att berätta. Idag när jag och Maria gick från tåget till bussen såg vi Carolina Klüft. Hon stod utanför stationen med en hund. Maria utbrast "Åh, vilken fin hund!" och var påväg att gå fram till henne innan hon såg vem det var. Haha, sjukt roligt. När vi kom till Universitetet drog vi oss bort mot F-huset och dagens workshop. Vi tittade på opera, vilket jag inte alls är något fan av. Det var två extremt långa timmar för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0