Och så bara poff!

Jag vill gå på bokmässan. Jag vill se Modig, men med engelskt tal. Det betyder att jag måste åka till Göteborg. Varför ska allt hända i Göteborg för? Och Fun spelar just nu i Köpenhamn på Vega. Men jag är inte där. Såklart att jag inte är, jag sitter ju här och bloggar. Men på måndag är det seminare och så har vi tenta om tolv dagar. På tåget konstaterade jag och Nicklas att vi kommer faila. Så det känns ju lagom kul. Ja ja, omtenta här kommer jag! Men jag ska göra mitt bästa. Nu ska jag äta upp mitt Marabou med rostad majs och titta på ett avsnitt Ugly Betty (Milla, det är ditt fel). Orkar inte plugga ikväll. All information från dagens föreläsning bara snurrar runt i skallen på mig.

Kommentarer
Postat av: Milla

HAHA JAG VET ATT DU ÄLSKAR DET!

Svar: JA, JAG GÖR JU DET! FAKTISKT. KAN VI INTE HA EN TITTA PÅ SERIER-DAG??!!
Juuuss

2012-09-28 @ 19:51:22
URL: http://millaismyname.blogg.se
Postat av: Milla

JA MEN DET FÅR BLI EFTER VÅR DISNEY-FILMKVÄLL!

Svar: INTE DISNEY-FILMKVÄLL, TECKNADFILM-KVÄLL. ANNARS KAN VI INTE TITTA PÅ ANASTASIA. OCH JAG VET ATT SIGGE ÄR PÅ MIN SIDA! SÅ HA.
Juuuss

2012-09-29 @ 21:46:43
URL: http://millaismyname.blogg.se
Postat av: Milla

FÖRLÅT JAG GLÖMDE! ÄR DET MYSKO ATT JAG ÄR VÄLDIGT EXCITED?

Svar: NOPE! DET ÄR INTE MYSKO ALLS. FÖR JAG ÄR LIKA EXCITED. TROR JAG. ELLER JA, JAG ÄR NOG MER EXCITED, MHADHABPFIUCBS . Jepp.
Juuuss

2012-10-01 @ 14:24:34
URL: http://millaismyname.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0