Idée fixe

Lyssnar på Hector Berlioz, Symphonie fantastique, för det är sånt man gör på söndagar när man pluggar kultur. Tydligen. Och jag har faktiskt inget emot det. Senare ska jag titta på Fantasia, för tydligen så kan man plugga till tentan genom att se den enligt vår lärare. Det är inte varje dag man blir tillsagd att titta på tecknad film av sin lärare. Så självklart ska jag ta tillfället i akt. Och så var det ju det där seminariet imorgon. Men det ska nog gå bra. Gruppindelningen är ganska så perfekt faktiskt och det är vi väldigt nöjda över. Nu måste jag dock lyssna aktivt på musiken. Andra satsen är snart slut jag har inte lyssnat alls de senste minuterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0