Hörde jag skål? Ja, att du gjorde!...

...Och så svingar vi på sejdeln igen, skål!
 
Kom hem igår vid tio, tror jag att klockan var efter några sjukt roliga dagar i Växjö på nollningen. Jag har blivit buren på axlarna samtidigt som vi skulle ta oss med hjälp av två tidningar från en pinne till en annan, blivit skjutsad i en kundvagn, hoppat sopsäck med två pers i varje säck (det var omöjligt), gått på krypning, finsittning, blivit medlem i en nation och massor med annat skoj.
 
Men imorgon börjar allvaret. Då är det programintroduktion som börjar klockan elva och varar till fyra eller fem. Kommer inte riktigt ihåg. Men fan vad dyra böckerna är som jag ska ha. En av böckerna över 800kr. Helt jävla sinnessjukt! Fattig student det är jag det. Förstår inte hur de förväntar sig att man ska ha pengar till allt. Och en av böckerna kan jag inte ens hitta. Den går helt enkelt inte att köpa längre. Men om de sätter upp en bok på listan från 80-talet, som inte ens trycks längre. Då är de tröga. Nu ska jag äta min Ben & Jerry som jag köpte i tisdags men inte haft tid att äta innan. Finnkampen börjar om tjugo minuter så jag kommer sitta i soffan resten av dagen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0