"Hashtag lycklig kille!"

Jag hatar att sitta vid datorn och läsa. Man blir ju helt burrig i skallen! Men måste man så måste man. Just nu läser jag om the beatles, efter det blir det rhythm and blues, folk rock, psychedelic rock och rock´ n´ roll. När man har så mycket att läsa är det svårt att koncentrera sig. Man bara läser så fort man kan men sen är det inget som stannar kvar i hjärnan. Men jag ska försöka ta mig igenom alla dessa texterna. Innan imorgon. För allt ska vara läst tills imorgon. Det och lite till faktiskt. Sen är det 80 sidor i den där dumma tjocka boken på engelska också. Men i alla fall. 
 
Vi har precis kommit hem från Göteborg. I fredags blev jag hämtad i Växjö och sedan begav vi oss mot Götet. Vi tittade på syrrans revy på studenternas hus och sedan gick jag till syrran och Axels lägenhet. Jag hann vara hemma i cirka fem minuter innan Axel kom. Vi spenderade kvällen framför reprisen av VMAS innan syrran kom hem från sin sittning hon hade efter revyn. Igår var vi på Liseberg. Jag tvingade mamma att åka uppswinget med mig och hon blundade hela tiden. Haha. Sen när vi skulle åka den igen eftersom det var den attraktionen som hade kortast kö blev det hela lite spännande. När vi skulle gå av så slutade den inte gunga, så hon säger i högtalarna "Vi kommer att köra denna attraktionen igen.". Mamma tittade på mig med skräckslagna ögon och sa "Vi kommer inte loss, vi får sitta här hela kvällen nu!". Men så blev det inte. Vi åkte bara igen och sedan klev vi av. Men lite spännande blev det allt. Nu ska jag fortsätta att läsa om beatles. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0