"Det är bara white trash på Linné!"

Håller på med vår elaka uppsats om boken musikliv. Analysera är inte min grej. Jag kan inte ordbajsa som syrran och Axel brukar säga. Jag är bra på att skriva om saker och ting kort och konsist. Det är inte min grej att "utveckla" mina svar. Jag tycker inte om att "utveckla" mina svar. Vi ska skriva fyra till fem sidor. Jag har just nu typ en halv sida. Jepp, det går bra för mig. Men man kanske borde läsa hela boken innan man skriver uppsatsen. Haha. Har inte ens läst halva. Seminariet är den förste oktober. Great. Men det är bara till att kämpa på.
 
Och tydligen är det tre månader sedan studenten idag. Coolt. Eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0