Dålig fantasidagen

Sedan jag gick upp lite efter nio så har jag läst, läst, läst och läst, och läst ännu lite mer. Men också lyssnat på kyrkomusik från medeltiden. Det är sånt man gör när man pluggar till kulturledare. Ska snart läsa ännu mer men var tungen att ta en liten paus. Blir snurrig i huvudet av all text. Plus att jag måste låta informationen sjunka in lite också. Funderar på att gå en runda. Men jag vet inte vart jag skulle gå i såna fall. Kanske ska ta med mig boken och få lite miljöombyte. Har svårt att koncentrera mig här hemma. Mamma är nämligen på mitt rum och målar så jag får sitta i soffan och plugga. Och jag har svårt för att plugga sittandes i en soffa. Blir bara sugen på att titta på film eller sova. Och det är inge bra. För jag har inte tid med att titta på film eller sova. Har 40 sidor kvar att läsa i Concise history of western music. Kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0