Calm my soul

Deppar lite över att Yellowcard ännu en gång ska turnéra Europa men inte ett ynka datum i Danmark eller Sverige blev det denna gånger heller. Resten av Underdogsen sitter just nu och skriker av lycka runt om i Europa. Men inte jag. Jag ska ta och äta lite av det Engelska godiset jag fick från syrran och sova. Glömde också nämna innan idag att jag var lite slösig i väntan på tåget. Skulle bara gå och köpa en present till Milla lite snabbt. Men på 25 minuter hann jag även bli kär i en gul kjol, prova den och köpa den. Hoppsan. Så nu äger jag en extremt gul kjol, och jag älskar den. Vet inte när jag ska använda den, men det är en annan femma. Fyndade också ett par lila strumpbyxor för endast femton kronor. Det ni! De matchar mina slingor perfekt och är sjukt coola att ha till kjolen. Så jag är trots allt ganska nöjd med dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0