It's all for fun

Jobbar med min hemtenta och det går faktiskt framåt. Från gårdagens 600 tecken till att nu vara uppe i hela 1700. Bara tre fjärdedelar kvar. Men jag har ju faktiskt en hel vecka på mig så det ska jag nog klara. Har bara dragit en parallel till texterna i kompendiet så det ska gå. Jag vill inte sluta nu när jag väl kommit igång men jag börjar bli hungrig så det är nog dags för lunch snart. Har ingen anig om vad jag ska äta dock. Får se vad det finns i kylskåpet. Men först måste jag glatt meddela att min dator funkar igen. Gjorde en systemåterställning igår eftersom den knappt gick att starta. Lyckades fixa den helt själv så jag är ganska stolt över mig själv just nu. Datornörd nästa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0