Milla är bäst!

Chocken jag fick när jag gick in på blogg.se och undarade om jag hade kommit rätt. Men det hade jag ju tydligen. Så ja. Nu sitter jag här. Pratar med Milla i fbchatten. Just nu är det pottermoresnack och elevhem. Jag är ju i finfina Ravenclaw och Milla i snygga Slytherin. Och Syrran är i goda Gryffindor. Och Gryffindor vann elevhems pokalen. Vi kom sist. Tyvärr. Men jag var ju inte förvånad när jag såg det igår. Så ja. Det är bara till att kämpa på och komma igen till nästa gång.
 
Nu till något annat. Idag har jag varit i skolan. Vi jobbade med vårt grupparbete som ska redovisas på tisdag. Vet inte om vi kom fram till så mycket men lite. Sedan hade vi föreläsning och seminarie. Och det var fint. Vi skrattade och hade det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0