Maybe I was holding on to tight

Ritar på min intuitiva konsthistoria och äter pepparkakor och mjölk. Till det lyssnar jag på lite Yellowcard (even if I wanted to, I don't think that I'd get to you... nanana). Det är 94 dagar kvar! Anywho. Idag så har jag varit i skolan och introduktionen till Gestaltad Miljö. Det vill säga arkitekturhistoria. Hade jag inte varit så sjukt trött så hade det varit riktigt kul. Men jag var uppe sent igår och tittade på tennis. Efter föreläsningen följde jag och Sofie med Ikis hem en liten runda. På vägen stannade vi och åt gratis soppa till lunch, deltog i en tävling, fick kåsan som vi åt soppan ur, en disktrasa och så kunde man ta potatisskalare om man villle. Så det var en fin dag. Jag har varit hemma sedan tre och nu sitter jag här. Ikväll ska jag titta på tennis, rita, kanske se en film och lite sånt. När mamma kommer hem från jobbet blir det bakad potatis till middag. Yummie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0