I miss you madly and it's raining on the coast

Eftersom jag inte har kurslitteraturen än så har jag inte så värst mycket att göra idag. Min intuitiva konsthistoria är klar vilket betyder att jag har formanalysen kvar att göra. Men den ska vara på max en sida så det tar ju inte lång tid att göra. Jag ska nog ta och städa mitt rum lite idag. Dock måste jag äta frukost innan jag gör något för den har jag inte gjort än. När jag gör det ska jag nog läsa lite HP och gå in på Pottermore. Vad mer ska jag göra idag? Jo, just det. Jag ska dela ut tackkort. Och denna helgen har jag tid att baka! Glädjen när jag kom på det innan. Vet dock inte vad jag ska baka. Men det ska jag nog kunna hitta på. Nu, frukost!

Kommentarer
Postat av: Milla

OM DU HITTAR ALLA SPINDLARNA PLEASE TELL ME!

2012-11-09 @ 13:43:36
URL: http://millaismyname.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0