Vi mot världen

Efter timmar av skrivande och tänkande är nu min projektraport klar! Hur skönt som helst att slippa tänka på den. Nu kan jag fokusera på personporträttet så jag hinner bli klar till på fredag och sedan blir det naturkunskap hela helgen. Ser inte fram emot det men det är ett måste. Nu ska jag bädda ner mig under mitt täcke och läsa Millas bok. Hon har varit på mig ett tag nu, haha. Läste ut HP innan middagen så nu jävlar! Har lite choklad att tugga på under tiden jag läser. Kommer förmodligen läsa tills jag ska sova. Så god natt på er! 

BTW! Glömde nästan. Neverstore har skrivit låten till EM i fotboll! När vi satt och åt utbrister mamma helt plötsligt att Neverstore är på tv. Töntig som man är kutar man fram till tv:n och höjer så mycket det bara går och sitter sedan som klistrad till låtens slut. Awesome! Känner mig stolt över dem, haha. Första gången i mitt liv som jag brytt mig om något som har med fotboll att göra.
http://www.dn.se/kultur-noje/musik/neverstore-gor-em-laten

//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0