If music be the food of love, play on

Lördag, men av någon anledning känns det som söndag. Just nu sitter jag i soffan och tittar på Harry Potter. Våra grannar kom precis på besök så de sitter i köket och pratar med mamma och pappa. Tydligen fungerar inte deras telefon så de ville veta om vår gjorde det. Nu funderar jag på att vara lite social själv men det vet jag inte om jag orkar. Mamma och jag har varit på Ikea en runda och efter vi kom hem organiserade jag om i min gardrob. Jag ko mäven att tänka på att jag inte lagt upp någon bild på länge. Så det ska ske inom kort. Hittade lite oredigerade bilder på min externa hårddisk igår som jag helt hade glömt bort. 

//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0