I can't take it

Varje gång jag går till skolan så tänker jag att jag inte kommer gå där så många gånger till. Vet inte riktigt vad jag tycker om det. Igår var förmodligen sista gången jag någonsin satte min fot på musikskolan. Femton dagar kvar till studenten nu bara. Känner glädje, nervositet och panik. Satt och tittade på Hasslaröd när jag åkte förbi med tåget på vägen hem. Det är helt sjukt att det bara är tre år sedan jag slutade nian. Tanken på att studenten är så nära har inte riktigt sjunkit in än. Det kommer den förmodligen aldrig göra heller. Kanske när jag får besked om jag kommit in i Växjö eller inte. Går och är nervös över om jag kommer in eller inte varje dag. Om jag inte kommer in, vad fan gör jag då?! Jag vågar knappt tänka på det. Fy. Jag hatar ovisshet. Ska sätta mig och se på några avsnitt av The lying game för att få mig att tänka på annat. 

//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0