Can everybody see me? Can you everybody hear me?

Denna dag inleddes med en restid till skolan på två timmar. Det var lagom kul och jag var inte på humör alls för att redovisa mitt projektarbete. Men jag gjorde det så nu slipper jag ha det att tänka på. Massor med inställda tåg på eftermiddagen innebar många vilsna själar på stationen i Kristianstad. Hjälpte några vilsna gamla damer att ta sig till Alvesta. Tittar på tennis och det går inte alls bra för Arvidsson. Och där förlorade hon. Fan! En vinst hade inneburit en biljett till OS i London. Franska öppna börjar på söndag. Niiice! Ska sluta snacka tennis nu och leta efter recept tills imorgon. Ska baka som bara den!

//Juuuss
Nu är jag uppe i 1000 inlägg, just so you know!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0