You can be your own spotlight

Hade en megabra kväll hos Milla igår. Påväg dit chillade jag och Bea på Willys lite. I bilen sas det saker som Kelly Clarksson, muffins, hund och lite annat. Väl hos Milla gjorde vi pizza, jag lekte med en kavel och kastade med degen medans Milla och Bea rev ost, och skivade skinka med mera. Sigrid kom och vi tittade på Millas balklänning innan vi gjorde det vi åkte dit för att göra. Titta på Harry Potter. Måste dock sorgligt nog säga att vi spolade förbi en hel del. Mår lite dåligt över det men det var tvunget. När filmen var över åkte jag med Bea till Bjärlöv där mamma och pappa hämtade mig. En bra dag! 

Jag kom hem från mina kusiner för en stund sedan efter att ha varit där och fikat lite. Idag var det första gången min kusin bakade helt själv. Blev aningen rädd när jag fick redan på det men kladdkakan var god och jag bjöd på några av mina muffins som jag bakade igår. Nu sitter jag på mitt rum och funderar på om jag ska starta en film, men det är nog inte lönt eftersom jag inte kommer hinna se hela innan vi ska äta middag.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0