Where'd you go?

Så fruktansvärt trött. Tänker ta en tre timmar lång tupplur möjligtvis fyra. Klockan elva kommer Yellowcard sända live från studion. Kameran kommer vara på hela dagen (natten här i Sverige) och natten (dagen här i Sverige). Innan det börjar måste jag få lite sömn så jag inte är helt död i skolan imorgon. Men det kommer jag nog vara ändå så det kan kvitta egentligen. Orkar dock inte vara vaken till elva då det börjar så det är bäst att sova lite. Tittade på säsongsavslutningen av the lying game när jag kom hem och blev så arg. Finns nog ingen annan serie som gjort mig så arg som den. Jag fortsätter ändå att följa den för den är så bra! Men arg blir jag efter varje avsnitt elakt nog.

//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0