But God does it feel so good

Sitter på tumblr och creepar runt lite bland alla taggar som har med Yellowcard att göra. Hittade ett inlägg där en tjej skrev att hon saknar Yellowcard jättemycket och att hon vill att de ska komma tillbaka från sin paus. Liksom hallå ja lite efter! Var har du varit de senaste 18 månaderna? Förmodligen under en sten någonstans i skogen. Kära du, de släppte en ny skiva för ett år sedan och är just nu i studion och spelar in nästa. Tyckte det var lite småkul. Om du verkligen gillar dem så mycket så vet du att de har varit tillbaka ett tag nu. Tydligen inte, haha. 

Snart är det middag och efter det ska jag göra lite engelska och titta på Harry Potter. Eftersom imorgon har jag sovmorgon och behöver inte vara i skolan alls. Vilket gör att jag får sova hur länge jag vill. Asnice! Ska vara uppe halva natten och titta på Yellowcard när de sänder live från studion. De säger att de inte får säga var de är eftersom Justin Bieber är i studion brevid men jag kan se är det är sunsets sound. Så varsågoda nu kan ni stalka JB om ni vill. Hälsa Yellowcard från mig så är ni snälla. 

//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0