Make up your mind

Jag säger bara, köp aldrig något på megastore. Förra gången väntade jag på skivan i över två veckor och den kom aldrig så jag avbeställde till slut. Avbeställningen var ju inte den smidigaste heller för den delen. Igår ville jag köpa mayday parades skiva. Jag lägger den i varukorgen och trycker mig vidare till kassan. Loggar in, väljer betalsätt och så vidare. Ska ändra adress eftersom vi har flyttat. Men det går fan inte! Satt i över en timme igår och försökte, gick inte. Beslutade mig för att försöka igen idag men nejdå. Det är inte meningen att jag ska ha den skivan. Så omständingt allt ska behöva vara. 

Men i alla fall så var jag och Milla och såg Hunger Games igår. Har lite svårt att komma fram till om den var bra eller inte. Visst, den var väl bra men jag störde mig på masssa små detaljer hela tiden. Ska nog inte skriva vad eftersom många inte har sett den än så jag avstår från att göra det. 

//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0