Strange Days

Borde göra psykologi men det finns andra saker som är mycket roligare. Vilket har resluterat i att jag har tittat på två avsnitt Gilmore Girls sedan jag kom hem lite efter två. När jag gick hem från tåget stannade jag till på Ica och köpte mig en burk Ben & Jerry, Oh My Apple. Parkarade mig på golvet i smedjan för resten av huset var som en bastu, och är fortfarande. Helt sjukt varmt på mitt rum. Svettas bara jag tänker på det! Fönstret står på vid gavel men det gör ingen märkbar skillnad. 

För övrigt så kom pappa precis hem efter att han har varit i England. Som vanligt hade de inte någon av de skivor jag bad honom leta efter. Istället kom han hem med en skiva av ett band jag aldrig hört, We are Augustines. Har inte lyssnat på den än men gör det senare. Efter psykologin. 

//Juuuss

btw, jag ska bli kulturtant

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0